כל מה שצריך לארוע מרגש

מצגת לאירועיים

צריכים מצגת לאירוע? יש לכם תמונות מוכנות?

בכדי ליצור אווירה מיוחדת ואינטימית יותר באירוע פרטי או עסקי, מומלץ להקרין על גבי מסך גדול מצגת מוכנה מראש. הכנה של מצגת לאירועיים מתבצעת באמצעות תוכנות מתקדמות והיא יכולה לשלב בין תמונות לסרטונים קצרים. גם אם יש לכם קטעי וידאו ארוכים הרלוונטיים למצגת, בסטודיו מקצועי יחתכו את אותם סרטונים ויוסיפו אותם למצגת בכדי שהיא לא תהיה ארוכה מדי. מצגות צריכות להיות בזמן מוקצב ולא ארוכות מדי ובדרך כלל הן נמשכות בין 3 דקות ל-6 דקות מקסימום ובליווי של שיר אחד או 2 שירים ברקע.

איך יוצרים את המצגת לאירוע?

על מנת שיהיה ניתן ליצור מצגת באיכות גבוהה, צריך לבחור תמונות רוחביות ולא דרך הווטסאפ. מצגת של 6 דקות יכולה להתאים למספר של 50 עד 100 תמונות תלוי אם אתם מוסיפים סרטונים קצרים למצגת. למצגת עבור אירוע חתונה או בר מצווה מומלץ לסדר את התמונות על פי שנים פחות או יותר בכדי ליצור סדר כרונולוגי של תמונות, בעיקר אם מדובר על תמונות מגיל ינקות ועד להיום כמו שבדרך כלל מכינים לבר מצווה, בת מצווה וימי הולדת. למצגת מוסיפים כתוביות, ברכות או כל דבר שתרצו להוסיף בכדי להפוך אותו למעניין ואטרקטיבי יותר לקהל המגיע לאירוע שלכם.

בחירת שיר רקע מתאים למצגת

בהפקה של מצגת לאירועיים לשיר הנמצא ברקע יש חשיבות רבה. השיר יכול להיות שיר רקע בלבד ללא מילים עם הקשר למצגת או לחילופין לבחור בשיר המתאים לאירוע. לדוגמא, אם מדובר על אירוע יום הולדת 80, אפשר להוסיף שיר ברקע כמו Forever Young משנות ה-80 או שירים בסגנון. אם מדובר על אירוע בר מצווה או בת מצווה, אפשר לבחור לרקע של המצגת שיר שהילד או הילדה שלכם הכי אוהבים.

הפקה מקצועית של מצגת לאירועיים

להזמנת שירותי הפקה מקצועיים של מצגת לאירועיים, צרו קשר עם סטודיו ניצן שמיר הפקות המציע לכם שירותי הפקה ברמה גבוהה במיוחד לאירועים פרטיים או עסקיים ובמחירים ללא תחרות. צוות הסטודיו זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר וישמח להפיק עבורכם מצגת כבר לימים הקרובים עם לוחות זמנים מוגדרים מראש.

WhatsApp chat