כל מה שצריך לארוע מרגש

סיפור האהבה שלכם בסרטון לחתונה

רוצים ליצור סרטון לחתונה? הגעתם למקום הנכון!

אם קבעתם תאריך לאירוע המרגש שלכם, זה הזמן להפיק סרטון לחתונה שיציג את סיפור האהבה הייחודי והמיוחד שלכם. אז איך יוצרים ומפיקים סרטון לאירוע חתונה? דבר ראשון שיש לעשות הוא לאסוף את כל התמונות והסרטונים מכל התקופה שאתם ביחד ולרכז אותם במחשב שלכם. ברגע שיש לכם את כל הקבצים הנדרשים, ניתן ליצור סרטון חתונה. סרטון החתונה בדרך כלל בנוי משילוב של תמונות וקטעי וידאו ואינו מצריך מכם להצטלם לסרטון חדש. באמצעות תוכנות עיצוב גרפי מתקדמות וחדישות. ניתן ליצור מצגת תמונות ווידאו איכותית ומרגשת שתוצג באירוע החתונה שלכם.

האם להפיק סרטון או מצגת?

הפקה של מצגת המבוססת על תמונות וקטעי וידאו שאספתם כל השנים, היא טובה אף יותר מסרטון מכיוון שהיא יכולה לכלול גם אירועים נוסטלגיים מהעבר שלכם ולאו דווקא מסרטון שנוצר מספר חודשים לפני החתונה. ניתן להוסיף לסרטון זה ברכות מחברים ומשפחה, מוזיקה ושירים שאתם אוהבים וטקסטים קצרים הרלוונטיים ליום המיוחד שלכם. את המצגת ניתן להציג על גבי מסך גדול במהלך אירוע החתונה, או להריץ את המצגת בלופ במסכים הנמצאים באולם האירועים. היתרון בהצגת המצגת על גבי מסך גדול, הוא האפשרות להשמיע את המצגת, כולל הברכות, השירים והמוזיקה המצורפת אליה.

ליצור את סיפור האהבה שלכם

באמצעות סרטון לחתונה המבוסס על מצגת תמונות וקטעי וידאו, אפשר להציג את סיפור האהבה שלכם בצורה מיוחדת ומרגשת. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, כמו דרך יצירת סיפור או תסריט כתוב מראש המחבר את כל הסיפורים האישיים והמיוחדים שלכם. המצגת צריכה להיות באורך של כ-3 עד 5 דקות סך הכל וקטעי הוידאו המשתלבים במצגת צריכים להיות קצרים (עד 15 שניות כל קטע וידאו). אנחנו בסטודיו ניצן שמיר מצגות מתמחים בהפקה של סרטונים ומצגות לאירועי חתונה ונשמח להפיק עבורכם מצגת מיוחדת שתציג את כל סיפור האהבה לכם במספר דקות.

סרטון לחתונה במחיר משתלם במיוחד!

להפקה ועריכה של סרטון לחתונה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אלינו למספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו בסטודיו ניצן שמיר מצגות נפיק עבורכם סרטון קצר וייחודי שירגש את כל האורחים שלכם באירוע ויהיה החלק המרכזי באירוע החתונה שלכם.

WhatsApp chat